10 juni 2014

4-års kontroll och fotografering

Hej hej!

Ja idag kommer dagen gå i ett! Snart ska flickorna hämtas och sen direkt mot 4-års kontroll på BVC. Ellen har pratat om det i veckor nu, så jag tror hon är laddad:)!
Här är jag i ny sommarklänning från Lindex och min favoritväska (Malene Birger). Känner mig lite mer på topp idag, efter en helkväll för mig själv igår:-)
Kläderna till 1-års fotograferingen med Arvid och gruppkortet med all tre❤️.

Flickornas klänningar kommer från NoaNoa och köptes förra året, tur att jag köpte lite för stora klänningar;) bra när de kan ha klänningar i 2 år!! 
Arvids vita t-shirt från polarn och pyret, shorts från HM. 

Ska bli spännande att se resultatet av dagens fotografering, men jag ser inte fram emot den timmen eller två när vi är där! Phu...det brukar va svettigt och jobbigt! Har laddat med fika och iPad till flickorna (som säkerligen kommer bli trötta på att vara där efter 5 min...)

Wish me luck!!

Kram








Inga kommentarer: