11 juni 2014

Idag fyller min älskade mamma år❤️

Hej där!

Ja om du undrar hur det gick med fotograferingen igår, så säger jag bara: ALDRIG MER! och absolut inte själv med alla tre barn!!! Jag rann nästan bort i svett efter en knapp timme, så bad jag bokstavligen om att vi skulle få sluta efter en timma. Min 1-åring, som trots att han inte fått sova middag, skötte sig fantastiskt!, blev liksom nästan helt galen mot slutet. Flickorna var också väldigt duktiga, jag behövde inte ge dem varken godis som muta eller iPaden för tristess! De satt hyfsat still och tittade på när lillebror skulle plåtas...och mamma fick springa fram, och runt, torka dreggel, tillbaka, ställa dit och hit, fånga in, ta av kläder, på med kläder, fram med bilen, ställa honom där, springa bort ur bild, tjoa och tjimma osv. osv.!! phu!!! Träningspass a la carte;))!
Sen ska vi inte tala om min insats när ALLA TRE skulle vara med på SAMMA BILD! Hjäääääälp! Mina-barn-lyssnar-sämst-av-alla-jag-måste-få-dem-att-titta-in-i-kameran-detta-kostar-pengar-tankar fick jag samtidigt som jag sprang hit och dit, rätta till och bad om ursäkt till fotografen (när Ellen vägrade olika uppdrag, som att hålla om storasyster eller titta in i kameran...) och själv önskade jag typ hela tiden att jag aldrig hade åkt dit...:S
Vi var på Collage Foto i Örebro. 
I mitten på augusti fick vi till en tid för visning av bilderna...jag valde medvetet efter semestern, för vi har fullt upp kommande veckor. 

För övrigt så har jag konstaterat att det nu är rea ÖVERALLT!:) både i butiker och på nätet, vilket är mycket trevligt för plånboken:)) Jag gjorde ett riktigt trevligt kap igår och idag ett par lampskärmar från Watt&Weke på Campadre. 

Nu ska lillkillen ut i vagnen och jag ut och gå eller jogga...har inte bestämt mig än. 

Idag fyller min älskade mamma 64 år, bara ett år kvar till pension!! Yey:-) Så här kommer ett speciellt grattis till dig mamma❤️ Hoppas du får en extra fin dag!!

Kram



Inga kommentarer: