6 juni 2014

Vilken upplevelse - i joggingskorna!

God kväll!

Det blev en underbar löparrundan längs sjön med vacker natur som heter duga;)
Jag började i lugnt tempo, typ 7 min/km som uppvärmning, men sen ökade jag på lite och låg runt 5,3 min/km. Då helt plötsligt efter ca 3 km kände jag en obeskrivlig styrka som gjorde att jag ökade på farten ännu mer. Det var så häftigt! Det var liksom fötterna och benen som tog över och ökade så att jag sprang så fort (för att vara mig iaf!) på 4,3 min/km!! Det som var så otroligt överraskande var att jag orkade och att det kändes bra:-) tummen upp på att det ger resultat efter en tid av löpträning!:))
Totalt blev det ca 6 km, och givetvis i nya träningskläderna från Röhnisch (ombyte i husvagnen;))
Kände mig otrooooligt cool;) haha!
Töntvarning...:P

Kram kram 

Inga kommentarer: