2 juni 2014

Vilket underbart väder!

Hej hej! 

Började dagen med en joggingtur med hund och vagn i solskenet. Det var en dryg vecka sen sist, så det kändes lite extra tungt. Det blev bara 4km, för jag hade fullt upp med att hålla lillkillen vaken. 

Jag har börjat försöka styra honom att bara sova en gång om dagen istället för två korta stunder. Igår var första dagen, och han sov då mycket längre. Tackarrrrr!:-) Jag hinner ingenting när han annars bara sover en kvart-en halv timme två gånger och dessutom har det varit trögt att få han att somna på förmiddagarna. Killen börjar bli stor❤️
Mojje var inte riktigt på G för att jogga idag heller...han ville mest stanna och lukta/kissa hela tiden. Jag förstår han i och för sig, för det finns ju så många vackra blommor nu längs vägen.  Lupinerna blommar för fullt. Vackert!

Snart dags att hämta tjejerna och en kompis. Då blir det nog full rulle och säkert bad i poolen, igår när nästan alla barn i byn var här och bada och åt glass :-)

Hann ligga i solen i min nya bikini i hela 15 min...;)

Solkramar!




Inga kommentarer: