22 juni 2014

Vår midsommar i bilder

Hej hej!

Här kommer några bilder från vår midsommarafton:-)
Mina midsommarflickor❤️redo att åka till midsommarfirande hemma hos:
I detta vackra lantliga hus bor våra vänner Jan-Erik och My och deras dotter Cindy. De håller på att renovera och målar om huset från gult till vitt. Det blev riktigt fint med vitt!



Många gamla vänner som träffades och åt både lunch och middag ihop. Barnen hoppade på studsmatta, lekte i sandlådan eller gungade. Vi spelade kubb och volleyboll (jag höll mig till den lugnare sporten kubb;)) Det åktes fyrhjuling och senare blev det tydligen lite luftgevär och slå spik i bräda!:) Men då var jag och barnen redan hemma. 

Idag den 22:a juni måste jag skicka en speciell hälsning till en av mina trognaste läsare, min bror!:)
Grattis Robin på födelsedagen! Jag önska vi kunde vara hos dig❤️ Hoppas du får en extra fin dag! 

Kram 








Inga kommentarer: