6 juni 2014

Sveriges nationaldag❤️

Grattis Sverige!

Idag är det alltså Sveriges dag! Det var ju inte så länge sen som denna dagen var en vanlig vardag. Jag minns firandet i skolan denna dag, men vad gör man egentligen nu när den blivit en helgdag? 

Jag såg att det var lite olika firande i länet, och jag funderade på att ta med mig barnen och låta dem få ta del av något av det...men jag vet inte. Någon tradition för denna dag skulle jag vilja ha för vår familj. Kanske en extra god middag ikväll? Kanske baka någon god bakelse och sätta i Sveriges flagga på;)? Eller så bara njuter vi av en ledig dag och att få vara tillsammans:-) 
En joggingrunda i nya träningskläder (!:)) planerar jag för eftermiddagen och lite tabata. Längtar! Nu var det ett par dar sen. 
Ha en bra nationaldag!

Kram 


Inga kommentarer: