17 juni 2014

Sommaridyll!

Hej!

Idag ska jag snart till det värsta jag vet...tandläkaren (!). Halva tanden lossnade i lördags, en lagning som gjordes inte alltför länge sen...trist!
Blir säkerligen jobbigt, så då ska jag försöka tänka på dessa vackra vyer som vi fick glädjen av att få besöka i helgen. 
Vem är det som simmar där...;)
Mojje älskar att bada och få simma efter pinnar!:-)
Tjejerna ville absolut bada :) burr! Själv njöt jag av den vackra omgivningen på bryggan:)
Hand i hand gick de sen upp mot stugan igen❤️
Den här roliga roséflaskan blev jag bjuden på i lördags. Ett fantastiskt gott rosévin!
Så trots att flaskan hade en av de fulaste eller B-igaste etiketter jag sett! Hehe så var det absolut inte sista gången jag drack detta i sommar! Den ska genast köpas hem:) Väldigt fruktig och hade en direkt fräsch och söt smak! Tummen upp för: Lord Sinclair!!:-) Tack igen Evelina och Stefan för en mycket god middag och trevlig kväll!

Nu laddar jag som sagt för ett tandläkarbesök, vilket för mig är en alltid fruktansvärd upplevelse, och jag är ofta helt utmattad efteråt...får som sagt peppa mig fina minnen från denna helg OCH på den fina Odd Molly-koftan som jag ska hämta på posten!

Hittade den på rea på nätet, så då slog jag till, plus att jag sålt ett par Oddisar som jag knappt använt den senaste tiden. Så då känns denna kofta nästan gratis;) Yey!
Nästa gång lägger jag kanske ut bilder på kläder jag inte använder eller vill ha längre här på bloggen, kanske finns det någon av er läsare som vill köpa?:) lovar kanonpriser!

Ha en finfin dag!

Kram












Inga kommentarer: