13 juni 2014

Silverschampo fungerar!

Godmorgon godmorgon!

Tänkte berätta om mitt val av silverschampo. Det blev det dyraste på Ica Maxi;) 69kr/flaska. Enligt personal hade hon hört att många varit nöjda med detta märke. 

Riktigt coolt att schampoot var alldeles mörkblått, och balsamet lite ljusare. 
Jag har använt produkten i en vecka nu, och jag är riktigt nöjd. Håret har blivit ljusare och den gula tonen som jag störde mig lite på har nästan helt försvunnit. Tummen upp för silverschampo!!  :-)
Kanske inte syns så bra på dessa två bilder, men jag märker skillnad och det känns bättre!:) 

Sitter just nu i soffan och morgon-myser med mina tre barn. Undrar lite över vad denna dag ska innehålla? Några planer finns, så det blir till att packa om en stund. 

Ha en alldeles utomordentligt bra freeeedag! (Den 13:e....buhu...;))

Kram 




Inga kommentarer: