25 juni 2014

Mys i husvagnen..!?

Hej hej!

Sitter i husvagnen med kidsen och hör hur regnet smattrar från husvagnstaket. Vi har det ganska mysigt...5 min i taget i alla fall, för det är väl ungefär så länge tjejerna håller sams..sen får jag säga till, igen och igen! Gaaaalen på dem idag. Vad är det med dem?! Kanske var det en dum idée att åka hit och trängas på typ 6 kvadrat...suck. 
Inne i huset händer det massor! Ett rum var till och med färdig-gipsat!! Yey:-) längtar verkligen tills vi får flytta in, men framförallt inreda stugan!
De hann ta ett litet midje-dopp innan regnet började ösa ner:-) man kan nästan se regnet en bit bort på bilden över sjön. 
Ser ni regnbågen?
Berättar ni också för era barn om skatten som finns vid änden av regnbågen?:) Vet inte om det var så smart att säga till mina tjejer, för de började tjata direkt när de fick syn på den att de ville dit...de är så envisa! Men givetvis stod jag på mig. Ett nej är ett nej! 

Fortfarande ingen träning pga förkylning:(...börjar kännas i kropp och själ. Saknar det enormt. Kanske kan jag börja jogga lite om ett par dar...vill inte riskera att dra igång för tidigt. 

Ha en fortsatt trevlig lill-lördag!;)

Kram



2 kommentarer:

Robin sa...

Hoppas halsen börjr bli bättre MALA!! underbar bilder!!! PÖSS miss you!!!

Anna sa...

Det där bråkandet barn emellan är så fruktansvärt tråkigt...men kanske nödvändigt!?! Mina äldsta tjejer verkar iallafall ha god social kompetens allihopa!