9 juni 2014

Motivation!

Hej!

Här promenerade jag igår med lillen och Mojje (vår tollare). Strålande solsken och så denna vackra natur att ta in. Jag fick nästan nypa mig i armen:))
Idag var först min träningsmotivation på noll, men jag tog mig i kragen efter att Arvid fått lunch och satte sen på mig träningskläderna och stoppade ner en trött 1-åring i vagnen. Det var varmt, men det blåste en del, vilket var tacksamt..förutom motvinden! Det blev extra tungt idag att knuffa vagnen (får väl se det som extra styrketräning:P). 
En halvmil fick det bli och sen en skön sval dusch. 
Ett litet stop på löparrundan fick det bli för att plocka några av dessa sommarblommor!:-)

En liten lugn stund fick jag för mig själv (30min) när Arvid sov och flickorna var på dagis (underbart!) Det blev en mycket enkel lunch som bestod av kokt ägg, ost, kiwi och vatten och en iskall Cola Zero! Knappade samtidigt hem några rea-fynd från HM, bland annat ett fint kuddfodralen, från HM home, endast 70kr! Ni hittar det här

Jag saknar verkligen egentid, att bara få vara ensam utan barn. Låter egoistisk när jag skriver så, men jag måste boka in lite tid med mig själv. Funderar på att boka någon trevlig behandling på Spahuset i Örebro. Jag har ju ett presentkort som ligger och blir dammigt! Toppen!!!

Kram kram



Inga kommentarer: