19 juni 2014

Rosor och maräng

Älskar rosor! 
Fick dessa vackra rödingar spontan (!) av mannen i lördags ❤️  Jag borde ta nya kort på dem idag, för de är ännu vackrare nu. Helt utslagna och extremt romantiska;)

Idag var jag tvungen att ta mig ut någonstans med barnen, trots det regniga vädret här. Det blev en förmiddag på Marieberg Galleria, då vi behövde ordna en 12-års present och nya badkläder (bikinisar:)) till flickorna och sen behövde det handlas mat till midsommarfirandet. 
Bikinisar från HM och nya muggar (och tallrikar med lock) från Tupperware! 
Arvid fick också smaka lite saft. 
Ikväll ska det bakas tårtbotten typ samma innehåll som när jag testade denna marängbakelse, minns ni?
receptet hittar ni här på bloggen. Riktigt god somrig bakelse!

Men ikväll gör jag alltså en stor marängtårta i långpanna, recept från min vän: My. Bilder och recept kommer imorgon!:)

Nu fortsätter jag vila i soffan. Jag hoppas verkligen jag mår bättre imorgon!
Då ska vi ju fira midsommar❤️

En trött mama...
Malva tyckte jag skulle ha ett spänna i luggen, älskar när de grejar med mitt hår. Det är så sköööönt:) speciellt när jag är trött och fortfarande sjuk...men INTE imorgon;)

Kram







Inga kommentarer: