7 nov. 2013

Vilken mobil ska jag välja!?

Hur ska jag kunna välja bland alla smartphones…jag måste tyvärr ge upp min iphone4, för nu är den inte tillräckligt bra längre. Efter den senaste större uppdatering har jag blivit galen flera gånger per dag på mobilen. Den blev så väldigt trög och kameran har blivit sämre.

Jag borde använde vår systemkamera (Nikon D5000) mer till bloggen, men det blir liksom mest bilder med telefonen (tyvärr…) jag tycker det är tillräckligt med alla saker som ska med när man har tre småbarn (en bebis med blöjer, och nu flaskor och mat m.m…), jag tycker helt enkelt den är för klumpig att ta med överallt…men kanske ska tänka om här…?

Min krav med den nya telefonen, eller kanske man säger smartphone?! är att kameran ska vara bättre och att telefonen är tålig och har större skärm.
Det lutar mot en Sony Experia Z1 eller en Samsung Galaxy Note 3….jag väger plus och minus mellan dessa två mobiler just nu. Det finns en massa att läsa…Samsung Galaxy S4 är nog helt borta, även om det har varit ett första val några veckor.
Wish me luck! Får nog sova på saken:)
Kram



Inga kommentarer: