9 nov. 2013

Italiensk buffé

Vad mätt jag är!(fortfarande)
Pappa och Eeva hade beställt två stora fat med italienska läckerheter och många goda ostar! Jag älskar ost! Tyvärr blir jag mätt så fort, men det är ju det som är meningen;)



Det var riktigt mysigt att träffa alla idag, nu sitter jag med datorn i knät i flickornas rum. Ellen sa nyss "jag ska inte sova!"….så vi får väl se hur lång tid detta kommer ta….suck. Känner mig själv riktigt trött, och sliten. Förkylningen har gjort mig halvdöv i ena örat…ekar i huvudet när jag pratar.
I morgon är det fars dag...tur att vi stanna på coop i Karlskoga så jag kunde springa in och köpa mjölk, och så jag kunde jag samtidigt slänga med ett paket strumpor! hihi..ja det kanske inte var så välplanerat eller världens tjusigaste present..min man är värd så mycket mer, men han kommer att uppskatta sovmorgonen som jag tänker att han ska få …(måtte jag fixa det..) och så en frukost på sängen med hela familjen <3

Inga kommentarer: