21 nov. 2013

Familjefoton hos Studio Vera

Här kommer några bilder från vår familjefotograferingen vi gjorde hos Studio Vera i slutet av augusti.

Jag var helt slut efter denna fotografering. Det var nämligen kaos, eller riktigt jobbigt när vi skulle få hela familjen glada och vilja samarbeta.... Arvid blev oplanerat gnällig och hungrig och flickorna var också ganska svårflörtade, och jag vet jag tänkte att vi kommer inte få en enda bra bild…men så fel jag hade! Fotografen Veronica är ett proffs såklart, så hon lyckades klicka på sin kamera innan de sura minerna infann sig. Jag hade verkligen svårt att ogilla någon av de drygt 70 bilder som hon tog.

Jag kan verkligen rekommendera denna tjej. Bra priser och så möjligheten att köpa bilderna på cd-skiva, så man kan göra en egen fotobok (som jag precis beställt) eller göra förstoringar, men då bör man beställa bilderna: högupplösta (har jag lärt mig att det heter). Ni hittar hennes studio via denna hemsida.
















Kram



Inga kommentarer: