20 nov. 2013

Min onsdag

Himlen idag på min morgonpromenad med Mojje…ganska grå och trista kala träd…
=november i sitt esse!

I natt kom det igen…. Andra vågen av förkylning till vår familj. Hosta och lite halsont. Jag blir galen! Kändes ju som jag nyss blev frisk!? eller blev jag aldrig det? konstigt.

Arvid började skäll-hosta igårkväll…krupp-liknande hosta. Får se om det blir en tur till vårdcentralen för adrenalin den här gången med…
Flickorna var lite förkylda idag med, men pigga. Så tack för att de kunde gå till förskolan, tack!
För idag är det MIN ONSDAG:) 10-15 <3
Jag får liiite dåligt samvete att avslöja mina känslor så här på bloggen, men jag vet att det är fler där ute som också känner så;) Jag älskar mina barn!!!!MEN, fa…siken vad det är skönt att få egen tid med bara Arvid. Nu har han äntligen (efter 5,5 månad) börjat sova längre än 30 minuter! Jösse, vilket barn. Han har verkligen inte sovit länge om dagarna som bebis. Mina flickor kunde sova flera timmar!!

Min lilla sjukling

Nu ska jag bara skriva lite på bloggen, se några inspelade tv-program som jag missat, äta lunch, plocka och städa lite. Kanske kolla lite julgrejer…blev inspirerad av en vän som redan sätter upp julgardiner idag! Kul:) Längtar ännu mer!

Fortsätter jobba på att vara: NÖJD! Jag har tillräckligt med julgrejer..men fasiken vad det ska klia i fingrarna (som vill klicka hem några nya fina julsaker….vad är det för fel på mig!?!?!?;)

Kram





Inga kommentarer: