26 nov. 2013

Nyttigt och supergott mellis!

Hej hopp!

Mörkret börjar falla…har du ätit mellis?
Här testade jag en knäckemacka med keso och rivet äpple på. Åh! Vilken succé! Jag tycket det var riktigt gott, det kommer jag garanterat göra igen:) Prova!



Har satt upp några fler stjärnor idag.

Trodde aldrig jag skulle köpa en ROSA julstjärna! Men så blev det, den åkte med i kundkorgen igår på Ica i Nora (49kr=kap!) 
Flickorna blev överlyckliga över att få denna rosa adventsstjärna i deras lekrum. 10 poäng till mammi;) hihi



Längtar efter min make…mest för att jag då ska få åka på tjejkväll! hihi
Då blir det att slå in paket till julkalendern för hela slanten, en tradition har det nu blivit. Tror det är tredje året.

Skulle vilja få tag på klistermärken 1-24, så man kan sätta på paketen. Vill ha lite koll och ordning på när de får vilket innehåll en viss dag…har t.e.x.ett par godis-grejer som jag INTE vill att de ska få en vardag:)

Kram kram

p.s jag fick min leverans idag, men den berättar jag om en annan dag:)

Inga kommentarer: