19 nov. 2013

Kurs med telia; )

I dag hade jag en andra date med en teliakille angående min Samsung galaxy note 3. Vilken service! Får privatlektioner i hur den fungerar och jag får själv styra när han ska ringa. Det är kanon:-) Telia sa att jag kunde prova denna telefon i 14 dagar, vilket jag nappade på, annars hade jag nog valt Samsungs galaxy s4...tror jag den heter.
Ju mer jag håller på med denna kloss!(...för JA den är verkligen stor!) så börjar jag förstå varför den är så...ja vad ska jag säga...speciell?! Jag kan göra mycket med den, speciellt när man har den där pennan. Det är som en liten unik dator, en mini surfplatta, som man kan ringa med.
Samsung hade jag innan min iphone, så det är inte helt nytt, men det har verkligen hänt mycket! Tänk att bara säga "answer" utan att röra mobilen och så kan man prata med den som ringer via högtalaren! Perfekt när man är småbarns förälder! Hihi

Ikväll blir det tjejkväll = egen tid = få komma bort utan barn! Jihooo;) och mys med te och kaka och härliga tjejer. Love it!

Kram

Malva gillade att man kunde rita på mammas telefon!:) .....fast jag är osäker på om det var en bra ide'....

Inga kommentarer: