13 nov. 2013

Bolibompa!


FOTO: STUDIO VERA

Mina flickor <3

Malva & Ellen

Idag mailade jag för första gången till bolibompa.se!
Haha i flera år (känns det som..kanske 2 år) har i alla fall Malva tjatat om att de ska få vara med på tv när de kör den där "almanacka-grejen" ni vet…måndag tisdag…och så drar de i korgen bilder på barn som fyller eller har något annat att fira.

På fredag har Malva sin namnsdag, och det är hon väl medveten om (eftersom hon frågar om den var eviga dag! suck…i november kommer din namnsdag, har jag svarat var eviga dag). 
Så jag mailade in denna bild på tejejerna och skrev att vi vill fira Malvas namnsdag nu på fredag den 15 november…det var bara det att man skulle skickat in minst 10 dagar inna!! ups…Ja skickade ändå, men givetvis kommer de inte välja hennes dag…skit.

Jag mailade in samma bild igen och skrev att hon fyller 5 år i januari:) haha då är jag ju i alla fall i god tid! Vi får se, det är som de skrev flera tusen som skickar in, men nu känns det bra i mitt hjärta: jag har försökt!

Ha en bra lill-lördag!

Kramar

Inga kommentarer: