27 nov. 2013

Mera julpynt!

Hej på dig!

Här hemma ligger det nu servett-staioner lite överallt! hihi
Jag har en sån där dag då jag akut måste snyta mig hela tiden, annars blir jag galen, kan knappt prata eller göra nåt för det rinner!!!uch…och då är det bra att ha lite servetter ligga på t.ex. tv-bordet, i hallen, i köket och i vardagsrummet…osv. Hur mycket snor kan man ha! hihi Det är väl bara att rida ut "snor-stormen";)

Började dagen med att försöka peppa mig med lite ljus i fina (nu röda!) setet från Rusta (49kr!!! galet billigt) Tur att mamma är där ibland, så man får hemleverans;)









Jag har satt ljus i en gran på tomten. Har spanat in den under året, och konstaterat att i år ska vi inte köpa en adventsgran, utan använda den som faktiskt växer på tomten.
För 5 år sen när vi flyttade hit, var den väldigt liten, men nu har den växt till sig:)




Såååå mysigt att se den lysa…jag längtar faktiskt redan efter mörkret!:)

En timma kvar, sen ska flickorna hämtas och efterlängtade mormor kommer hit <3

Kram så länge!



Inga kommentarer: