8 nov. 2013

Elavbrott - då tar vi fram ljus

Äntligen fredag! Trodde jag skulle vara lite friskare idag…men jag ska inte klaga. Jag sitter inte och väntar varje dag på att mitt pass ska dyka upp i brevlådan, så jag ska få åka hem till mitt liv och min käraste…det gör min kära bror…..BAMSEKRAM till dig Robin! Det är förjävligt på "ren" svenska…(hm..varför säger man så!?:D)
Passet som vi trodde skulle komma idag igen kom inte…fan….

Hade ett kortare elavbrott förut, vilket inte händer så ofta (tack och lov), så då tände vi så klart lite ljus. Nu börjar det ju redan skymma vid fyra på eftermiddagen.
Hoppas ni får en riktig mysig fredagskväll! Här blir det nån typ av kycklingrätt a la Johan (man tager vad man haver med curry smak), det ska bli intressant. Vår plan är att få våra flickor i sängs i tid, så kanske vi kan hyra någon film och mysa i soffan. Det var eeeeeeevigheter sen! Imorgon far vi till Värmland!:)

Kram på er!


Inga kommentarer: