29 nov. 2013

Tjejkväll

Godmorgon freeeedag!:)

Jag måste bara visa några bilder från tjejkvällen jag var på denna vecka.

Kan man känna sig mer välkommen när man kommer in i ett hem där ljusen brinner på flera ställen och det är uppdukat med massa godsaker? Svar:nej!:)

Jag älskar denna ljusstaken som heter: square  och är från från: house doctor. Jag köpte ju den lilla, som jag visade för ett tag sen (här).

Jag vill ha den stora också!!! Kanske ska önska mig i julklapp:)




Mmmm…..massa gott!



En brasa som brinner…kan det bli mer hemtrevligt och mysigt när man ska ha tjejkväll?



Dags att slå in paket till adventskalendern:)


Louise hade tillagat en underbar dessert! Receptet på denna underbart goda froozen cheescake hittar ni på matplatsen här är: receptlänk!

Kram



Inga kommentarer: