8 nov. 2013

Över 1000 sidvyer sen i måndags!

Vad glad jag blev nu när jag kollade in på denna bloggs statistik! Trodde aldrig att det skulle bli så många sidvyer på endast 5 dagar när jag nyss bytt adress/bloggportal. Över 1000!! Tjoho va kul! :) Det visar ju att jag hittat rätt och att ni som läser denna blogg blir fler. Kanonkul!! Jag känner bara mer och mer att denna hobby är rätt för mig. Jag har verkligen saknat att få vara kreativ, skriva och fotograferar. Trodde inte jag kan hitta bättre sätt att kombinera de intressen som jag så länge saknat. 
Vist är det en del jobb att skriva och hålla igång en blogg, men för mig är det den bästa "tillflykten" säger man så?! Jag menar i alla fall att jag kommer bort från att "bara" vara mamma till mina tre barn, jag får vara jag. Mig själv. Dela med mig av mina tankar, upplevelser och alla olika livsprojekt längs livets väg (det lät väl tjusigt hihi). 
Tack för att ni finns där ute, jag finns kvar så länge jag har några sidvyer om dagen;) och för att jag har kul!!

Kram och god natt 

(ligger just nu bredvid min äldsta tjej, 4,5 år drygt, som nyss vakna och var törstig...och det hörde minstingen också, Ellen 3 år, skulle också ha vatten?!...fick de för många sånna chipshjärtan ikväll?!..hm...den här natten verkar lovande...:S)

Inga kommentarer: