20 nov. 2013

Vik-projekt från Ikea

Köpte ett förvaringsset i papp på Ikea sist jag var där, och har nu gått och glott på det flera dagar och funderat på när? och om jag orkar vika ihop det….såg väldigt komplicerat ut, och jag har nästan ångrat att jag köpte det…men 89kr…det är ju inte hela värden…

MEN SÅ!!!
Tröttheten på att se den stå där vid matsalsbordet tog över mitt: jag-orkar-inte-sätta-ihop-eländet-jag-spontanhandla…., så jag slet upp paketet och satte igång:)
Arvid var först nöjd i sin gåstol…men det dröjde inte länge förrän det goda humöret ändrade sig, när han kände att jag inte uppmärksammade hans försök att ta sig fram. Gullunge…han tar sig mest bakåt av någon anledning.

Några bilder på arbetet:

 


Klart! Blir bra i förrådet på hyllan. Här har jag tänkt förvara barnens teckningar och annat som de kommer hem med från förskolan.

God kväll!





Inga kommentarer: