28 nov. 2013

Rosor som imponerar!


Idag är det en vecka sedan Johan kom hem med dessa underbara rosor. Vilken kvalitet!








Hade tänkt pynta vardagsrummet med mer rött..men jag vet inte om jag vill blanda rosa och rött i jul…så dessa underbara rosa rosor får blomma klart först:) SEN! kommer tomtarna fram. Lite tidigt? Ja, men hur länge får de stå framme? En månad bara, så nej här vill vi njuta av dem lite längre. Jag blir glad av mina fina tomtar. När vi var små fick vi alltid en finare (dyrare) tomte av mamma. Kanske inte uppskattade så mycket då, när man är i 10-års åldern (fast jag har alltid varit lite lillgammal..så jag tror faktiskt jag blev glad…men inte brorsan och storasyster lika mycket hehe), men nu är jag alltid lika glad vid jul att få ta fram mina fin-tomtar. Jag skulle aldrig köpa så fina tomtar till mig själv idag…Ni ska få se dem när rosorna vissnat;)

Kram

Inga kommentarer: