12 nov. 2013

Saknar att träna!!!

Idag är det två veckor sedan jag tränade sist…fick ju inte träna för osteopaten på två veckor..uch nu är det inte kul. Visserligen har ju varit sjuk en dryg vecka, så jag har ju inte kunnat träna på grund av det..men nu kliar det i kroppen. Måtte han säga nåt annat ikväll!

För övrigt så försöker jag överleva denna dag som började bra, men som nu känns helt otroligt jobbig. Jag går och funderar på ett och annat. Barnen avbryter mina funderingar gång på gång, och jag blir arg på dem…uch..känner mig som världens sämsta mamma idag. Vad är det med mig? Varför låter jag mitt konstiga mående gå ut över dem jag älskar så mycket!? Varför orkar jag inte städa, ta hand om tvätt, leka med barnen, baka eller göra nåt kul…känner mig strött och sliten igen….Kämpa kämpa hör jag mitt positiva jag säga:) Ok, jag ska! Men ibland har man skit-dagar, så det är väl bara att acceptera…
Jag hoppas det vänder snart!!!!

Kramar



Tur att någon är glad idag:)

Min lilla Arvid har inte många bekymmer han…<3



2 kommentarer:

Anonym sa...

Och detta väder gör ju ingen glad! Ge oss snö!

Unknown sa...

Det har du verkligen rätt i! Lite snö vore mysigt:) kram