25 nov. 2013

Bye bye Samsung note 3!

God kväll!

Jag tog beslutet att skicka tillbaka min nya mobil Samsung Note 3, innan de 14 dagarna hade gått. Jag är väldigt glad över att få testat just denna mobil och Samsung, men jag vet inte om det är det jag ska ha. Så eftersom jag inte känt mig så nöjd och säker på detta val, så valde jag idag att skicka tillbaka den.
Känns bra, men nu måste jag lösa detta med en ny mobil….ska det bli en Samsung S4, som jag egentligen från början var inne på. Vi får se:)


På Ica i Nora hittade jag dessa tvålar. Jag blev så sugen på att köpa en, men det fanns så många val att jag inte kunde bestämma mig. Så tyvärr blev det ingen…idag. Jag får sova på saken. Gud vad jag velar om små beslut!:) Jag undrar om tvålarna luktar mycket av t.ex. pepparkaka eller polkagris? Det kanske blir jobbigt i längden? 





Inga kommentarer: