25 nov. 2013

Välkommen måndag

Ja, då var det ny vecka igen och jag hade väl trott att jag skulle må så bra idag, att man kanske skulle kunna ta en långpromenad med hund och vagn i det soliga (men kalla!burr…) vädret….men nej..
I natt blev jag sjukare än jag var igår!? Helt otroligt, har aldrig varit med om envisare förkylning. 

Nattsömnen blev heller inte speciellt sammanhängade, då Arvid hosta han med och lät riktigt illa….svårt att sova, när det låter som han tappar luften…sen fick jag besök av både stortjejen och lilltjejen. Alla låg vi i sängen, utom pappa Johan, som låg och hosta i soffan. Så den här natten…vill jag helst glömma!
Härliga tider!;)

Nu ska jag och Arvid (som äntligen somnat i och för sig) bara vara med varandra, kanske sätta upp en och annan julstjärna och dricka te för min onda hals.

Kram kram




Inga kommentarer: