9 nov. 2013

12 år

Kommer du ihåg din 12-års dag? Jag har svaga minnen, men behöver nog titta på gamla fotografier för att minnas mer. 
Idag fyller min lillasyster Rebecca 12 år...(men ni som lästa tidigare idag såg att jag skrev 13! Hihi jag hade helt fel! Tyvärr blev kortet fel också...vad tänkte jag på?!) Så nu sitter vi hela familjen inklämd i bilen på väg mot Karlstad. Soliga Karlstad:-) ...fast det vete tusan om det är idag. Hemma och just nu är det grått. 
När jag skulle välja dagens outfit till kalaset insåg jag att mitt utbud förändrats markant sen jag för någon dag sen slutade amma helt. Bort med ammningsbehån, tuttskydd (för er som aldrig hört det ordet förut, så betyder det en litet typ bomullsskydd som man stoppar i bh:n för att skydda mot läkage:)) och nu måste jag inte tänka på att klä mig så att det blir lätt att dra upp eller ner tröjan för att få fram bröstet lätt! Jihooooo!:) hihi det är faktiskt en underbar känsla: frihet!!! Så mitt klädval blev en ny klänning från hm, som jag köpte för ett tag sen. Trodde nog jag skulle kunna amma i den, men när den kom på posten, visade sig att det inte gick så bra. Hade typt behövt dra upp hela klänningen...något som man ogärna gör på kalas;) ni förstår säkert!
Lägger ut en bild på mig och klänningen sen...hann inte med det..eller rättare sagt kom på det försent...alternativet att klättra ur bilen och ta ett foto är inte aktuellt! Hihi ni skulle se hur inklämd jag sitter här bak i bilen mellan två barnstolar...

Arvid sitter nog bäst i bilen;)


Här är jag!:)  (bild med iphone…)klänning från hm (vårens kollektion=reafynd) kavaj från meandi.

Ha en fin lördag!
Kram

Bild med Nikon…blir aning bättre bild, eller hur!

Inga kommentarer: