14 nov. 2013

Grattis Emil!

Emil har namnsdag idag (och Emilia)!

Arvid Gustav Emil = Arvids namnsdag:)

Med blommor och med blad
vi firar denna dag
hurra
hurra 
för Emil idag! <3

Så det blev paketöppning från Polarn O. Pyret

Jag föll pladask för denna body!

Nu kan han vara julfin hela december! 

Stl 80 till min goding som redan väger 10 kg! Han kan ha 68 från polarn, men då sitter det som korvskinn:)haha

 


Ellen tyckte kartongern från polarn var perfekt att klippa och pyssla med….hm..observera att hon tejpar fast det i bordet…så länge det är på matbordet ska jag väl nte klaga. Ellen har annars en tendens att hitta på mycket värre saker…som måla på soffan eller på tapeten!

Själv satt jag nyss och planera vad som skulle handlas och tillagas i helgen. Jag kikade lite på matplatsens blogg igen, hon har så väldigt många spännande recept, och så får man alltid veta om det var gott:)

Ha en bra dag!

Kram



Inga kommentarer: