4 nov. 2013

Rösta på min brors reklamfilm!:)

Snart åker min lillebror hem till sitt Los Angeles, vilket känns väldigt ledsamt! Buhu...men vi har fått många roliga stunder tillsammans de här veckorna:)
Något som är riktigt roligt och som jag är stolt över att berätta, är att min bror gjort en reklamfilm för doritos. Filmen är med i en tävling, där vinnaren bland annat får visa sin reklamfilm under Superbowl och får fina prispengar. Hans reklamfilm står bland de mest sedda och omtyckta! Han behöver fler röster!!Snälla hjälp min bror Robin Strasds, rösta!
Gå in på denna länk och rösta:) Du får rösta efter du sett den (30 sek bara!!) tryck på stjärnorna:-)
Man får rösta en gång/dag, endast 3 veckor kvar tills juryn väljer en vinnare!!! jag kommer rösta varje dag:) jag vill så gärna att de vinner, så han kan få bygga upp sitt produktionsbolag: Rabbit produktion ännu mer! Rösta rösta rösta! :D 
Stort tack!!❤️


2 kommentarer:

Robin sa...

TACK SYRRAN!! LOVE YOU!!

Unknown sa...

Love you Robin!