24 feb. 2014

Vilket rekord!

618 st!

Så många var inne på min blogg igår! Wow, det var många fler än 363, som är det senaste rekordet.
Jag ska nog tacka nog vackra Agnes för det;)

Stort tack till er som läser min blogg!
Va kul att ni hela tiden blir fler:)

Snart kanske jag också kan få ge er fina erbjudanden och tävlingar som de STORA bloggarna;) hihi 




Dagens outfit i lördags på födelsedagsfikat för mig:)
Klänningen hittar ni här i ett tidigare inlägg.



-Vad gör du mamma? 
- Fotograferar lite
- Får jag se?
- Klart du får:)

Hoppas ni får en bra start på denna vecka!
Det fick jag med denna statistik:)

Nu ska jag försöka få lilla Arvid att bli nöjd.
Han är mest gnällig idag, och vill bara bli buren…så tvätta, städa och fixa med det ena och andra som jag hade tänkt får helt enkelt vänta.

KRAM




Inga kommentarer: