15 feb. 2014

Vi firade min dag idag


Födelsedag idag!

Nej, jag fyller inte förrän på onsdag, men min pappa med familj kom på förmiddagen idag och firade mig. 

Vi åt lite smörgås och kladdkaka med bär och grädde.
Inte helt fel…eller kanske, kände mig lite onyttig, men lycklig:)
Det var makalöst gott!




Älskar min nya vas!



Malva var ganska så sugen på "sockerkakan" som hon sa…gullunge <3


Blåbär, hallon och färska jordgubbar var riktigt gott till.


Malva…som hon längta att få äta en bit.


Geléhjärtan, ett måste när det är alla hjärtans! (vi åt inte upp allt igår;)



Båda tjejerna var väldigt nöjda och glada över sina nya klänningar som fanns i gårdagens alla-hjärtan-påsen.

Yes! Jag blir alltid glad när det man köpt går hem, för det är inte alltid. Många gånger passar inte kläderna helt hundra, eller så är det något annat fel. Ellen brukar bli ledsen över att hon inte får precis likadant som Malva, medan Malva blir glad om de får olika. 
Ellen sa ingenting om det, utan skrek av glädje över att hon fick en ny klänning. 
Det blir ju gärna så att Malva får nytt och Ellen får ärva en hel del…
Ja, jag vet ju hur frustrerande det kan vara, eftersom jag själv fick ärva från en storasyster;)


Ellen tyckte en schal passade bra till…:D

Gick rätt låt vidare till final?
Tja, det var helt ok, tyckte faktiskt inte att Chirley Clamp eller Dr Alban och Jessica Folcker var någe vidare bra.
Kul när unga nya artister får gå vidare! 

KRAM


Inga kommentarer: