25 feb. 2014

Lunch för två

Hej hej!

Våren är här idag, och vilken lycka när solen lyser in genom fönstret. Love it!



Min dag startade mycket bra.
Visserligen ringde klockan redan 5.30, men det var så skönt att få smyga upp ensam och bara hoppa i träningskläderna och åka mot stan.
Jag lyssnade på Mix Megapol på vägen, och kom in i deras kalas-stämning eftersom det inte bara är tisdag, utan det är lönetisdag;) 

När jag kom hem till kl.08.00 och tog mamma-rollen igen, kändes det riktigt bra i kropp och själ. 
Den bästa egenstunden, är när man får träna!
Och i kväll är det dags igen för step/tabata!


Brukar få äta min lunch ensam eller med Arvid, men idag fick jag besök av en vän.


Dukning för två <3

Med porslin från favoritmärket: pip studio
Glas från Lagerhaus.
Servetter från Lågprismagasinet (20kr!=kap)


Lunchen blev en broccoli- och purjolökspaj 
Receptet hittade jag här på Arlas hemsida.
Jag missade linfröna i degen, och så lade jag till en riven morot, för jag tycker det blir så fin färg och så är det gott:)


KRAM


Inga kommentarer: