8 feb. 2014

Rekord!

7 timmar!

Igår kväll var Arvid riktigt svår att natta. Han blev aldrig riktigt nöjd. Vi gav honom lite mer välling, vi gjorde lite ersättning, vi fick rapa honom och vi fick turas om flera gånger att springa upp till Arvid för att stoppa i nappen! Sista gången var nog vid 22, och då var vi nästan arga på han...plutten. 
Han sov till 5!!! Utan att vi behövde stoppa i nappen en enda gång!
Från 5 sov han sen till 6.30. Halleluja!!:)
Det känns som vi kan vara på väg mot ett liv med mer ostörd sömn, för nu har han gett oss flera nätter där han sover 4-6 och nu 7 timmar utan att han vaknar. 

När jag vaknade imorse, fick jag en mindre rolig upplevelse. Jag kunde knappt gå på mitt vänstra ben. Smärta delux!
Jag får så ibland. Det beror på den där knölen som jag har på vänster sida i ryggslutet. Ett kärlnystan, som krånglat sen första graviditeten. Det är innästlat i nerver, vilket påverkar mig med smärta i olika grader. När jag tränar, brukar smärtan hålla sig borta. 
Jag har haft en lång tid utan detta problem, utan denna hemska smärta, så jag kan väl inte påstå att jag känner mig så där lördagsglad idag. Snarare ledsen. Fan. 

Jag tror det kan bero på behandlingen jag fick hos min osteopat i onsdags, jag hoppas det är anledningen. Andra dagen efter behandling, brukar jag få smärtor...men aldrig så här svår. 

Ja detta var ju inget upplyftande inlägg kanske, men jag får fokusera på rekordet från Arvid:)

Ha en skön lördag!

KRAM



Inga kommentarer: