9 feb. 2014

Min bror gifter sig snart "over there"

Älskade lillebror!

Jag kan inte fatta det!
 Min lillebror gifter sig med sin Benjamin i L.A idag och jag kan inte vara med:( 
Som tröst har Robin har lovat att komma hem och gifta sig här i Sverige, så vi får anordna en bröllopsfest! Jippi!!

Jag kommer vara vaken till kl.02.00 då jag vet att de står där snygga i sina fina kostymer, orange blomma på kavajen, matchande slipsar <3

Robin skulle skicka över bilder under natten…det blir inte mycket sömn:P

Jo då, jag SKA sova lite;)
- för jag måste vara extra stark imorgon, eftersom jag ska leda ett spinningpass på njoy imorgon klockan 12.00 :P! 
Ska bli såååå kul! Jag är laddad som bara den, har lyssnat igenom passet och känner mig förberedd. 
Tur att man har fin vän som ställer upp och barnvaktar Arvid:)

KRAM

Inga kommentarer: