1 feb. 2014

Träna-äta hotellfrukost-shopping!

Bästa morgonen!

Efter en god nattsömn utan störningar;) kändes det underbart att gå ner till SATS träningslokal under hotellet och köra igenom mitt step up-pass. 
Hittade en bräda till min stora glädje. Planen var nämligen att kunna öva på passet och samtidigt träna:)
Nu är det bara 3 dar kvar!!!
30 min, och sen rann det massa svett. Phu! Men så kul!

Sen blev det underbar frukost! 
Hittade ett fantastiskt gott bröd med massa gott i. 



Vi satt länge och njöt av denna lyx, innan vi tog oss upp på stan för lite shopping. 

Ska berätta mer om vår dag. Just nu sitter vi på tåget hem. Längtar hem till mina fina och kvällens Mello!!! Äntligen dags för världens bästa tv-program! Älskart:)

KRAM



5 kommentarer:

Anonym sa...

Men Hallå....Vad duktigt av dig att träna när ni är på minisemester. Var det mycket folk på Sats?
Pöss / S

Unknown sa...

Tack! Jag var ensam först, men sen kom det väl några:)

Unknown sa...

Kram!

Anonym sa...

Jag är imponerad 😚 ses ikväll

Unknown sa...

Tackar! Kram