14 feb. 2014

Kram på alla hjärtan!

Kram kram kram!

Hoppas du får en extra bra frrredag!

Så fick vasen sina blommor...eller jag min dröm-vas med blommor:) 

Johan såg lite orolig ut igår, när jag berättade att jag fixat alla hjärtans-present-påsar till barnen. Han titta på mig, och jag förstod precis vad han tänkte. 
- Det har jag redan ordnat, sa jag och peka mot vasen på bordet och tulpanerna som stod i plasten på köksbänken. - Till oss❤️

I flickornas söta påsar (från Ica) gömmer sig varsin klänning från hm, katt-klistermärken från ÖB och lite godis. 
Det söta silkespappret med hjärtan finns på lagerhaus. 
Svart-vitt tema med rosetter eller är det kanske flugor...kan gå hem hos tjejerna...eller inte alls...ska bli intressant...

Arvid glömde jag nästan bort, men jag tror nog inte han blir ledsen om han inte fått nåt, men jag hittade en begagnad liten söt påse där jag la i en ny body från Lindex. Jag tror tjejerna kommer gilla att även lillebror får nåt❤️
ALLA-HJÄRTAN-KRAM! ❤️






2 kommentarer:

Anonym sa...

Fanns klänningarna i vuxenstorlek tro? Vill ha. Pöss / S

Unknown sa...

Jag vill också ha!:) kram