26 feb. 2014

Solen hallå hallå hallå?


Kom tillbaka sol!


Igår lös du in så vackert i mitt fönster och det gav sån härlig energi.
Hoppas du kan titta fram i morgon!

Min träning idag blev två promenader med hund och mat-shopping.
Ja, för er som inte har barn eller som kanske aldrig "skynd-handlar", så är det jobbigt att storhandla!;) 
Phu…jag var helt svett när jag rullade ut kundvagnen med Arvid och alla matvaror från Ica Maxi i Örebro. 
Jag kanske måste tillägga att när jag har en Arvid i kundvagnen, så är det ett jobb att underhålla honom också, vilket gör att jag stressar igenom affären i ett ganska högt tempo, och glömmer därmed 3-4 varor från listan, men lite svinn får man räkna med. Har jag med mig 95% av matlistan är jag nöjd:D!
Denna gång parkerade jag lustigt nog bredvid min mamma !:) Haha, vi blev lika snopna båda två om att ses, men glada!
Nu handlade vi inte ihop, men det var lite extra mysigt att stöta ihop med sin mamma lite här och där i butiken.

Nu är det dags för middag här: potatisplättar!

KRAM





Inga kommentarer: