16 feb. 2014

Så var det dags

Hej hej i stugan;)

Ja, då var det dags för öroninflammation (troligen) för minsta tjejen och jag känner mig riktigt risig nu jag med. Har stoppat i mig alvedon, men känner mig riktigt hängig i kropp och själ och halsen kliar! Neeeeej!
Jag som hade chansen att få vicka ett cykelpass imorgon på njoy…trist! Men jag måste kurera mig fort, jag har ju massa kul träning denna vecka att se fram emot!

"Du gör mig glad mamma" sa Malva precis, där hon ligger i sin säng. Vilken mamma blir inte helt varm i kroppen av sådana ord?
Jag sitter med datorn i famnen och redigerar bilder, skriver inlägg eller surfar runt och läser andras bloggar, medan de ska somna. Förut kunde jag sitta i mörkret och vänta på att de skulle somna, vilket jag inte förstår nu varför jag gjort över huvud taget och hur stod jag ut!? Ibland fick jag sitta länge, och det blev jag ibland galen över.
Det är ganska skönt att få denna stund i mörkret med datorn, det passar mig att få lite egen tid, att få surfa runt lite, skriva och greja med sånt som hör till mina fritidsintressen. För sådan tid är det inte gott om när man har tre små barn, hund, hus och jobb.


Kalas för Liam 3 år!


 Kalasfin dukning för barnen! Underbara muggar, tallrikar och servetter. Måste kolla vart hon köpt dem, glömde fråga:)

Födelsedagsbarnet öppnar paket:)

Min blommiga klänning kommer från från HM, typ kollektion 2012.
Jag kände mig sugen på våren, så jag tog på mig den klänningen:)


Ellen och lille söta Ella <3


Gott med melon! Jag höll mig borta från tårtan, men kunde inte motstå en chokladboll! Gud va det är gott!

Nu ska jag se ett par farmen-avsnitt med maken, vi ligger efter en dryg vecka! Vi borde väl gå och lägga oss, med tanke på att vi börjar bli sjuka, och att vi troligen får en vaken-natt med Ellen och hennes öron... men lite mys och en lugn stund utan barn är i kväll något som jag vill prioritera. 

KRAM


Inga kommentarer: