23 feb. 2014

Vackra Agnes!

Hon är bara så bra och så snygg!

Vilken show hon bjöd på!
Agnes röst är helt otroligt bra, hennes catsuit och skor var vrålsnygga på henne:)

Shit vilken energi jag fick av att se henne och höra hennes underbara musik. 
Kommer hon till din stad: SE HENNE!!





Jag stod verkligen nära och fick riktigt bra kamera-kontakt:)




Vi stod långt fram, eftersom jag ville fotografera, och det var inga problem för det var inte trångt med folk.


Kolla in hennes outfit!
WOW! 





En glad tjej! 




Lite dans blev det efter konserten:)



Snygg-Sofia var lika glad som jag att få vara ute på galej utan barn;)


En till
snygging, som gillar att dansa:)


Riktigt nöjd med fotot ovan och nedan, hoppas ni kan känna in den coola atmosfären och danslyckan hos supersnygga Karin:)




Kvällen dj spelade helt ok musik! 
Trots VÄLDIGT ömma fötter i de nya skorna, så fick de igång mig:D


What a night!
Jag kommer leva på den upplevelsen länge.

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du videos så lägg upp dem.

Unknown sa...

Tyvärr har jag inga filmer:(