3 feb. 2014

Vackra skor

Rosa, glitter och skor!

Ni skulle hört och sett minen på mina två små flickor, när de fick se dess skor.
Ellen skrek- Malva Malva! Kom! Du kan aldrig gissa, så vackert Malva!
Så kom Malva. Hennes ögon stirrade med största ögon jag sett, och frågade sen nästan med att hålla andna - får jag känna mamma? snälla mamma får jag känna?
- Såklart ni får känna, sa jag med skratt i magen. De såg så förundrade ut.
- Är det prinsess-skor mamma? undrade Ellen.




Prinsess-skor, ja nästan var det så jag såg dem med jag med, när jag såg dem första gången på nätet i våras. 
Jag satt då mestadels i rullstol pga av svåra graviditets-smärtor och kunde knappt tro att jag någonsin skulle kunna springa eller gå utan smärtor.
Jag satt ofta och tittade på nätet och drömde mig bort.
När jag fick syn på dessa skor, kunde jag inte motstå. Priset var en avgörande faktor givetvis, då de var löjligt billiga på hm-rean:30kr! men framförallt var de så glamorösa och så vackra. 



När de väl kom hem till mig på posten, skrattade jag lite hånfullt åt mitt köp. När skulle jag någonsin kunna ha dessa glittriga pumps?! Aldrig!
Jag provade dem sittande, men insåg att jag då absolut inte kunde varken ställa mig i dem eller gå! Smärtan var för hemsk.
Jag gömde dem långt in i garderoben, så inte Johan skulle se dem. 




När jag hittade skorna härom dagen, blev jag superglad, för de skulle ju bli perfekta att ha på sig när vi skulle se den glamorösa musikalen: Priscilla!





Så, nu är de invigda och jag kände mig så snygg;)

Jag har några andra internet-köp som ligger i garderoben och väntar på rätta tillfället, bland annat en guld-kjol! Hihi 

KRAM



Inga kommentarer: