27 feb. 2014

Glad!

God morgon!

Aj aj…jag har lite träningsvärk i armar och bröst!
Körde hårt i tisdags på tabatan tror jag;)

Vågen visade nästan ett kilo mindre sen sist, fastän jag trodde tvärtom! 
Glad blev jag:)
Alltid lika skönt att se att jobbet jag lägger ner på träning för att bli starkare ger resultat på kroppen, men även på vågen. Sista månaderna har vågen rört sig irriterande sakta nedåt, men kroppen har format sig mer och mer efter styrketräningen (tabatan), så den feedback har tröstat.





Igår kiwi idag blåbär!
Mitt lyx-godis som måste köpas när jag är och storhandlar:)





Igår blev det som sagt potatisplättar!
Fick idén av min vän Louise igår, som också skulle ta det överblivna moset från gårdagen och blanda ihop med en pannkakssmet (1/2 vatten 1/2 mjölk)

Riktigt gott med bacon och sylt:)
Vi hade haft i persilja i vårt mos härom dagen, om ni undrar vad de små gröna prickarna är för något (alltså inte mögel:P)

Jag åt enligt tallriken ovan, sen blev det tonfisk på knäckebröd.

Hoppas ni får en fin torsdag!

När barnen är på förskolan, ska jag träna, städa och hämta ett bord. Mer om det senare.

KRAM



Inga kommentarer: