26 feb. 2014

Mål eller inte?

Hej hej!

Provade ett par supersnygga G-star jeans idag, som kommit med posten.
Jag köpte dem på campadre (för typ 1/3 av priset - tumme upp när märkeskläder säljs så billigt!). 
MEN! De satt tyvärr inte så bra som jag hoppats. Jag fick på mig dem, men de var till att trycka in magen och sen få det där "härliga" överhänget över jeanskanten!?!? 
Varken skönt eller snyggt!
Kanske sitter de bättre om några månader, tänkte jag. Kanske kan jag ha brallorna som målbild?
Jag rådfrågade lite med en vän, och kom sen fram till att jag skulle skicka tillbaka dem.
Jag tror inte de hade fungerat så bra som morot, hellre köpa ett par som passar på en gång!

Ser inte så nice ut!…och det var inte så skönt. När jag satte mig ner kändes det som byxkanten satt nedanför rumpan!:P

Skitsynd, men nääää jag ska inte behöva pressa mig ner i nåt, jag ska leta efter högre jeans - som håller in magen åt mig!;)
- och som får mig må bra! (slippa känna mag-hänget;))

KRAM





















Inga kommentarer: