28 feb. 2014

Grön choklad!

Inte så tokigt!

Blev faktiskt lite förvånad när jag öppnade denna förpackning.
Johan fick denna choklad i present för ett tag sedan, men just igår när jag hade en mindre bra eftermiddag med mina barn, så behövde jag en tröst i kaoset!;)
Jag hade inget annat, så jag beslöt mig för att ta Johans choklad. Vem var det mest synd om egentligen?
Johan som satt i en bil på väg från Linköping eller mig hemma med tre mycket gnälliga och skrikiga barn!? 
Hahaha PRECIS! helt rätt, såklart kom jag fram till att det var mest synd om mig :P
Jag öppnade chokladen utan nån som helst ångest!
Ok…kanske lite, men det berodde mest på att jag precis några timmar tidigare blivit glad att jag gått ner nästan 1 kg…och nu intog jag detta!? fan...


Var den god?
Tja…den smakade som vit choklad, med en liten twist.


Kommer jag leta efter den i butik?
Svar: nej, men enligt innehållsförteckningen så verkar chokladen hyfsad nyttig….så kanske:)

Det kanske blir en bit till i kväll!
...kanske ska jag fråga om Johan vill ha en bit;)

KRAM

Inga kommentarer: