12 feb. 2014

Shopping med lillkillen

Hej hej!

Jag erkänner ett beroende!
Efter några dagar hemma med barnen här på landet…drar det lite extra mot att fara en sväng till "storstaden". 
Idag var en sån dag, så jag tog med mig lilleman och for dit. Vi fixade några ärenden, och så fönstershoppa jag lite på Marieberg Galleria:)

Jag kunde inte motstå en söt liten spetstop på Gina Tricot, så den fick följa med hem och ett annat rea-fynd.


Min plan var att få med mig en ny vas och en ny bukett tulpaner hem, men det hade betytt att jag behövt väcka min lilla kille, som precis somnat i bilen efter en tur på Marieberg…och det kändes inte rätt. Han var helt slut stackarn. Många intryck antar jag i alla klädbutiker:)

Idag blev det ingen träning, men det blir det i morgon.
Tror det får bli löpband eller crossen (crosstrainer) och tabata! 
Längtar, för jag har syndat i kväll med lite allt möjligt sött jag kunde hitta i skåpen :S…..fan. Varför ska jag alltid gå loss på sånt när jag är ledsen...

På´t igen! Kom igen, inge sött i morgon Malin! 
Magen ska bort plus 4 kg!!!:P

KRAM












2 kommentarer:

Robin sa...

haha du är för rar!! Skit snygg top!!! pas du as bra i!!! love it!!!

Unknown sa...

:D Tack Robin! Behövde höra det! KRAM!!