18 feb. 2014

Tallriksfynd!

God kväll!

Host host host…hoppas att du mår bättre än mig!:)

Måste visa min nya fina tallrikar, som jag fyndade på lågprismagasinet i Nora. Det fanns även i grått.
Porslinet är från Portugal, vilket brukar vara bra, för där gör man även det lyxigt dyra porslinet Mateus (som jag gillar massor, men inte plånboken!;))





Ellen och jag invigde dem igår med den exklusiva rätten: köttfärssås och spagetti;)



*I morgon fyller jag 36 år!*
Vart tog de åren vägen;)

Johan frågade nyss om jag var förväntansfull och pirrig!? 
- haha kul han va då
Inte direkt, för jag har ju typ inhandlat mina paket själv:D ;P!

Jag hoppas att jag är friskare och får ha en skön dag med mamma och Arvid på dan och sen mysmiddag med flickorna och maken. Vi har skjutit på "kalaset" till på lördag:)

Jag hade gärna vickat ett cykelpass på njoy imorgon, men det det lutar mot att jag tyvärr får hoppa det…:(

Hörs imorgon!

KRAM







Inga kommentarer: