13 feb. 2014

Vackra vas!

Nu har den hittat hem till oss!

Jag kunde inte vänta;)
Tur var nog det, för det fanns inte många kvar! Oj vad besviken jag varit om den tagit slut!
Du hittar vasen på Mio.


Nu är det bara lite blommor som saknas! 
(eller ett ljus, för den går att använda som en ljuslykta också! tummen upp på det:))

 Jag kan inte riktigt bestämma mig vart den ska stå, eller jo nu har jag nog det. 
Jag älskar att gå runt här hemma och prova mig fram med nya inredningsdetaljer! Kalla mig knäpp, men att flytta runt och ändra varje vecka hör till mina intressen :D

Jag ställde den först i fönstret, men kom på att Arvid redan rivit ner en glaslampa som gått i tusen bitar, när han for runt i gåstolen, så denna får nog stå på ena soffbordet…tills han börjar gå, för sen lär vi ställa bort den på högre nivå;)

Ni har säkerligen inte gått miste om att det är alla hjärtans i morgon, så glöm inte att krama dina nära och kära lite extra i morgon!

Jag har precis förberett små rosa söta puss-påsar från Ica till flickorna med presenter i, som de ska få.
Bilder kommer i morgon, för nu måste jag bums i säng 
-jag ska ju jobba i morgon!

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar denna vas. Pöss / S

Unknown sa...

Eller hur!:) kram