11 feb. 2014

Ny frukostbricka invigs

God morgon!

4:e morgonen som jag vaknar upp med att vänstra benet värker och ilar. Det enda som hjälper är att börja röra sig, kanske ta en ipren, och sen brukar det släppa efter att jag har rört mig lite. Men, innan dess att jag gjort det, så kan jag knappt stå på benet eller gå. Det gör fruktansvärt ont. 
-Varför är det så här, varför denna smärta!? är tankar som far i mitt huvud. 
Jag får ganska fort negativa tankar vid värk, efter förra årets smärt-upplevelse när jag var gravid med Arvid (läs om den här) så det gäller att stå emot och trycka bort dem fort! 
I morse blev flickorna oroliga när de såg mig halta runt och de erbjöd att bära Arvid åt mig, gullungar. 11 kg- "kettlebell" är inget jag gärna bär omkring på i detta läge;)


Men nu så, nu är jag ganska ok igen.
Frukost vid tvn, är inget jag egentligen tycker om, men jag ville inviga brickan från HM home, som jag köpte i Stockholm förra helgen. Mycket bra bricka med kanter, lagom stor och snygg.




Min frukost, som de flesta andra dagarna: branflakes, kiwi, lite valnötter= sen är man på topp!:)

Ha en bra dag!

KRAM

Inga kommentarer: