19 feb. 2014

Ingen vanlig dag

Hej hej!

Sitter i Malvas rum och skriver. 
Tänker på dagen som gått och på hur vardagen är ens liv. Jag är mycket bättre på att stanna upp och leva i nuet. Jag vet att det låter som en klyscha, men faktum är att jag äntligen förstår "klyschan" och hur bäst jag kan leva efter det. 
Längta till helgen kan man ju göra, men det är ju vardagen som är livet, glöm inte det!:)

Här kommer lite bildet från min dag:)

Presenten på:) Ny klänning från Lindex.




Man kan nästan se hur hängig Arvid är på denna bild…plutten. Hög feber och väldigt snorig.


Mamma hade ordnat en väldigt mysig lunch, och ordnat både förrätt, huvudrätt och efterrätt (färska jordgubbar!)



Söta dekorations-hjärtan, som jag fick ta med mig hem. 
Ja, intresset för inredning och dukning kommer helt klart från mamma:)


Förrätten:potatis- och purjolökssoppa! Mmm så god.



Mamma hade till och med ordnat en cola zero till mig!





Tack mamma! <3


Kvällens middag blev egengjorda hamburagare!



Så gott! Köpte ett lite grövre bröd, som gjorde hamburgaren ännu godare och mer mättande!

KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klänningen var ju jätte fin. Grattis igen. Vi hörs imorgon. Pöss / S

Unknown sa...

Tack! Det gör vi:) kram

Jessa sa...

Ser att du hade en bra födelsedag.
Jätte fin klänning!
Och va fint av din mamma!!
Kram

Unknown sa...

Jo tack, den var helt ok. Tack! Ja det var rart av henne:) kram