4 okt. 2014

Vacker post piggar upp

Vykort är inte ofta man för nu för tiden. Flickorna tyckte kortet från mormor va så vackert med den glittrande fjärilen och vackra foton från Italien! 
Den här surisen blev inte glad alls efter sovstunden igår. Gnäll gnäll gnäll! Jag fick absolut inte lämna honom en sekund för då kom det ett hemskt skrik som skar i mitt onda huvud. Jag själv mådde inte speciellt bra, så när jag satt där och såg från håll hur pastan höll på koka över...som så många gånger förr, när jag glömmer att ta ner värmen, gjorde jag inte ens ett försök att gå dit med en nu tyst liten gosse. Till min förvåning! Var det precis mycket vatten i kastrullen att det inte rann över!? Jag blev så faschinerad att jag tog ett kort;) hehe 
Jag gjorde ett försök ändå igår, efter en lång dag, att skapa lite fredagsmyskänsla hemma med lite matchande servetter till underläggen (från ikea) hehe
Arvid fick rester och vi andra sushi!!mums!
Kul att barnen gillar det...delvis. De äter mest bara ris och fisken. 

Nu bär det iväg mot staden och sen Götelaborg!! Ska bli såå kul att åka med mina fina arbetskamrater. 

Må gott!

Kramar






Inga kommentarer: